Episode 28
Preparing for Kevin luc
Bachay ki roney ki aawaz jhopri ke andar se sunayi di.
Ugrok ki aankhen khauf se phail gayin, usne apni bachi hui taqat jamaa karke uthne ki koshish ki aur jhopri ki taraf badhne laga.
Sikandar ne bhawen tan kar dekha, lekin usne Ugrok ko dheemi chaal se apni jhopri ki taraf wapas jaane diya.
Magar Sikandar khud bhi peechay chal pada.
“Kya yeh bacha hai? Uska bacha? Kya yeh ek baby Cyclop hai…?” uske zehan mein sawal goonj utha.
Jitna woh jhopri ke kareeb hotay gaye, bachay ki cheekhon ki aawaz utni tez hoti gayi.
Ugrok ne jhopri ka darwaza khola.
Andar poora farsh janwaron ki khalon se dhaka hua tha, diwaron par shikaar ke bade bade dant aur singh latak rahe thay. Beech mein ek bistar pada tha jahan ek chhoti si makhlooq apne haath paun hila kar zor zor se ro rahi thi.
Ugrok ki aankhen chamak uthi. Woh dheere dheere us makhlooq ke paas gaya aur mohabbat bhari nazar se usay dekha.
Usne bachay ke sar par narmi se haath phira. Woh khoon ka pyaasa jangju jo thodi dair pehle Sikandar ke saamne khara tha, ab ek shafqat bhara baap nazar aa raha tha.
Ugrok ka daayan bazoo jala hua tha aur khoon beh raha tha. Zakham bohot bhayanak tha, magar phir bhi woh dard ka zikar tak na kar raha tha, sirf apne bache ko apne baaye haath se thaam kar sukoon de raha tha.
Sikandar ne ghoor kar dekha…
Woh bacha ek khaalis Cyclop nahi tha. Cyclops ke aam taur par sirf ek aankh hoti hai, unki jild surkh bhuri si hoti hai, maathay se ek bada seeng nikalta hai aur daanton mein do motay nokeedar fangs hotay hain.
Magar yeh bacha alag tha.
Uska rang Ugrok jaisa tha magar uski do aankhen thi. Uska jism ek Cyclop ke baraks chhota aur zyada insaano jaisa seedha tha.
Sikandar ki saansen ek dum ruk gayin, uski shakal par hiraan o pareshan hone ka asar tha.
"HALF-HUMAN?!" woh cheekh utha.
Ugrok ne sirf ek nazar daali aur dheeme lehje mein kaha:
“Jee… uski maa insaan hai.”
Yeh sunte hi Sikandar ka chehra sakht ho gaya. Uski aankhon mein nafrat chamak uthi, aur andar se qahar ubal aaya.
Usne Ugrok ka gala pakad kar use hawa mein uthaya:
“Tumne ek insaan aurat ko majboor kiya tha apna bacha paida karne ke liye?!” woh gusse se dahada.
Ugrok ki saansen ruk gayin, usne khud ko chhuraane ki koshish ki magar uska jism kamzor tha.
“Ugrok… ne… kabhi zabardasti nahi ki! Akh… Yeh Ugrok ka iraada kabhi nahi tha!”
Sikandar ne ghoor kar uske chehre ka jaiza liya. Koi jhoot ka nishaan na mila. Phir bhi uske liye yaqeen karna mushkil tha — insaan to Supernaturals se nafrat karte hain, phir yeh kaise mumkin tha?
Thodi dair sochnay ke baad, Sikandar ne use chhod diya.
Ugrok zor zor se saans lete hue apna gala malne laga, “Tum mujhe kyun judge karte ho? Tum bhi to ek Supernatural ho… bilkul Ugrok ki tarah.”
Yeh sunkar Sikandar ki bhawen tan gayin.
‘Yeh sirf meri Werewolf shakal jaanta hai… ise yeh nahi pata ke main asal mein pehle insaan tha…’
Sikandar ne dheemi aawaz mein kaha:
“Maano ya na maano, magar main asal mein insaan tha… uss waqt se pehle jab mujhe is shakal mein badla gaya.”
Ugrok ka chehra shak mein pad gaya. “Naa mumkin!” woh gurraaya. Lekin phir use Adhara ka ajeeb sa roop yaad aaya jo insaan aur supernatural ke darmiyan tha.
Sikandar ne baat ka rukh badalte hue pucha:
“Tum insaanon ke ilaqe ke beech yahan kyun ho? Tum chaho to ladaai mein Rosie ko nishana bana sakte thay, magar tumne aisa nahi kiya… mujhe yeh ajeeb laga.”
Ugrok ne bache ko utha kar pyar se apne se lagaya. “Hamari qaum ko jang ka shauq hai, hume Berserkers kehte hain. Magar hamari barbadi ke baad jo Cyclops bach gaye, unhone larna chhod diya. Isliye main yahan bhaag aaya… is jaga pehle hamare Asal ne ek panahgah banayi thi, aane wali jang se bachne ke liye.”
Sikandar ke zehan mein khayal ubra:
‘Kya yeh usi jang ki baat kar raha hai jo abhi chal rahi hai?’
Ugrok ki awaaz bhari hui thi:
“Ugrok ka iraada hai ke yahan chain se zindagi guzar doon… shikar karke jangal mein guzara kar loon. Main kisi se larna nahi chahta. Mujhe sirf yeh khauf hai ke insaan ya Supernaturals mere bache ko maar na daalein.”
Sikandar soch mein pad gaya.
‘Meri zameer ko yeh manzoor nahi ke main kisi aise ko maar doon jo ladna hi nahi chahta. Jab tak yeh insaanon ko nuqsaan nahi pohchaata, main ise chhod deta hoon.’
Sikandar ne karak awaaz mein kaha:
“Thik hai, main tumhe chhod deta hoon. Magar agar tumne insaanon ko nuksaan pohchaya, to main tumhara shikaar karunga!”
Ugrok ne sir jhuka kar haami bhari.
Sikandar ne zehan mein system se pucha:
‘System, yeh jagah Cluster Domain hai jo tum keh rahe thay?’
<Yes>
‘Ugrok keh raha hai ke yeh uska hai. Matlab?’
<Filhaal yeh Cluster Domain uska hai. Agar tum Energy Crystal dhoond lo to yeh tumhara ho jayega.>
Sikandar ne khara ho kar Ugrok se kaha:
“Main yeh jagah apni karna chahta hoon. Energy Crystal kahan hai?”
Ugrok ne kuch dair chup reh kar kaha:
“Pehle wada karo ke agar main aur mera bacha insaanon ko tang na karein to tum humein zinda rehne doge.”
Sikandar ne sar hila kar wada kiya.
Magar Ugrok ab bhi nahi maana:
“Wada kaafi nahi… apni Origin ki qasam khao!”
Sikandar pehle hairaan hua, lekin phir apni sachchai sabit karne ke liye usne kaha:
“Main apni Origin ki qasam khata hoon… main kabhi Ugrok aur uske bache ko nahi maarunga agar unhone insaanon ko khatra nahi diya.”
Ye qasam Supernaturals ke liye sabse paak aur unchi qasam thi. Jo bhi isay toadta, uske apne Origin uska qatl karte.
Qasam khate hi Sikandar ne mehsoos kiya ke uska jism aik invisible zanjir se bandh gaya hai.
<System Notification>
<Origin ne user ko baandh liya hai. Agar yeh qasam todi gayi to user foran halaak ho jayega.>
<Origin Promise Safaltapurvak bandha gaya.>
<Success!>
Sikandar kashmakash bhari muskaan ke saath bola,
"Yeh tou sachchi jeet nahi agar System isay mita de, khair..."
Ugrok ne phir Sikandar ko Energy Crystal ke bare mein bataya jo is dimension ko zinda rakhta hai. Usne kaha ke yeh Crystal subah iss jhonpri ke andar numayan hoga.
Itne mein bahar se bhaagne ki awazen aane lagi aur jhonpri ka parda zor se khul gaya.
Rosie daudti hui andar aayi aur cheekh kar boli,
"Sikandar! Adhara dobara paagal ho gayi hai!"
Sikandar foran bahar nikla aur dekha ke Adhara deewano ki tarah charon taraf tabahi macha rahi thi, jaise koi bhoot us par sawar ho.
Sikandar ne ghabrahat mein System se poocha:
"System, Adhara ko shaant kaise karun?"
System ka jawab saamne aaya:
<Usay apni aura se overwhelm karo, uski gardan par jo brand hai woh activate hoga aur usay shaant kar dega.>
Yeh dekh kar Sikandar foran Adhara ke kareeb gaya aur apni sari aura zabardasti chhod di.
Adhara, jo pagal si idhar-udhar phir rahi thi, ek dum ruk gayi. Uska sar jhatke se Sikandar ki taraf mud gaya — usne Sikandar ki aura ko pehchaan liya.
Uski gardan par bana hua brand bhi jalne laga, aur yeh aag uske andar ki shiddat ko todti gayi.
Adhara ki aankhon ki deewangi dhundhli padti gayi, woh zameen par girti hui dard bhari saans nikalti hai aur kamzor si aawaaz mein sargoshi karti hai,
"Sikandar..."
Sikandar ki aankhen chamak uthi, usne zor se pukara:
"Adhara! Apne hosh sambhalo, apne roop ko control karo! Kam az kam is jagah ko barbaad mat karo!"
Adhara larazti hui crawl karke ek saaye ke neeche ja baithi.
Sikandar ne Rosie se kaha:
"Tum Adhara ka khayal rakho, mujhe ek zaroori kaam karna hai."
Rosie ne sir hila kar tasdeeq ki aur Adhara ke paas ruk gayi.
---
Ritual ka Aaghaz
Sikandar ek khaali meydan mein aaya. Uske zehan mein Lin the Kapre Breathing Technique ke naqsh udharay hue the.
"Sabse pehla qadam... mujhe ek ritual formation banana hoga," usne socha.
Usne apni ungli kaat kar zameen par khoon se teen runes banaye — God, Gift aur Wealth.
God matlab taqat ka asal manba.
Gift matlab woh in’aam jo khuda se mil kar insaan ko naya roop dete hain.
Wealth matlab woh nihayat badi quwwat jo insaan ke andar bhar jaati hai.
Teen runes mil kar aik triangle bana lete hain.
Achanak zameen se ek statue ubhar aata hai.
Woh statue ek ajeeb dikhne wala darakht-jaisa makhlooq tha — lekin Tree Giant se mukhtalif. Uska jism pehlwanon jaisa mazboot, lambi baazu, aur haathon mein cigarette thi. Dono hathon ko aage kar ke, woh baithay hue tha.
Sikandar triangle ke beech mein, statue ke haathon ke neeche ja baitha aur dhyan mein meditative halat ikhtiyar kar li.
Statue ki aankhen lal chamak uthi. Runon se teen laal gole ubhar kar hawa mein tair gaye, aur ek pur-ronaqq triangle bana diya jismein Sikandar markaz tha.
Rosie door se dekh kar sochti hai,
"Yeh kya kar raha hai? Isay yeh sab kuch kaise maloom hai?"
Sikandar ko mehsoos hua ke Dark Moonlight Energy har taraf se kheench kar uske paas aa rahi hai.
Usne pur-josh aawaaz mein kaha:
"Absorb!"
WHOOSHHH!!
Orbs ek magnet ban gaye aur charon taraf ki Dark Moonlight Energy ko kheenchne lage.
Statue ne tamaam Dark Energy ko andar kheench kar apni aankhon ko aur zyada siah chamak se roshan kar diya.
Aur phir —
BOOM!!
Statue ke haath hilay aur tamaam Dark Moonlight Energy aik dhamake ke saath Sikandar ke jism mein daakhil kar di.
Sikandar dard se dahad maar kar cheekha,
"ROARR!!"
Uska jism ulajh kar phatne ko tha, jaise hazaaron nafrat bhari talwaren uske andar ghus gayi ho.
Woh jhatke se apni saans theek karne laga. Breathing Technique use kar ke usne us Dark Energy ko apne jism mein hazm karna shuru kar diya.
Energy uske jism ko jala rahi thi, lekin saath hi ek chingari si aag bhi statue se nikal kar uske andar gayi jo uske jism ko sambhal rahi thi.
Dard ke bawajood woh apne daant bhinch kar sabr karta raha.
Achanak notifications samne chamak uthi:
<Absorbing Dark Moonlight Energy...>
<Obtained 40,000 Exp...>
<90,000 Exp...>
<Level Up!>
<Level Up!>
Sikandar ke andar quwwat barh rahi thi. Uske stats badal rahe the, lekin ritual abhi khatam nahi hua tha.
---
Is Darmiyan – Zrolis City
Jarvald ne chamakti hui aankhon ke saath kaha,
"Bas kuch ghante aur... aur Silver Mooncress khil uthega. Main Rank
Eight power hasil kar loonga!"
Magar uska chain tab toot gaya jab ek werewolf ne cheekh kar kaha,
"Jarvald! Shehzadi aa gayi hai!"
Jarvald ne jalan se click kiya,
"Tch!!" aur Silver Mooncress chhod kar chal diya.
Usay pata nahi tha ke Bertolf door se tamaam manzar dekh raha tha.
Bertolf ki soch mein uljhan thi:
"Kya main abhi Silver Mooncress chheen loon? Lekin yeh abhi fully bloom nahi hui... agar intezar karoon tou zyada asar hoga... lekin waqt bhi sahi hai..."
Achanak hawa hilne lagi.
Bertolf ne mehsoos kiya,
"Yeh kya? Dark Moonlight Energy kam kyun ho rahi hai?!"
Usne door se dekha ke koi insaan itni bari miqdaar mein energy apni taraf kheench raha hai ke Silver Mooncress bhi uska asar mehsoos kar rahi hai.
Woh hiran reh gaya:
"Kaun hai yeh... jo itni taqat ko nigal raha hai?!"
---
"RAARGHH!!"
Sikandar dard se dahara, ritual abhi bhi jari tha aur Dark Moonlight Energy uske jism mein aise bhar rahi thi jaise koi shiddat se behne wala dariya.
Uske jism ke pores zabardasti khul gaye the, laal surkh chamak uski twacha par nazar aane lagi. Sikandar ne samjha tha ke wo tayyari ke baghair bhi is ritual ko bardasht kar lega, lekin wo ghalat tha.
Sirf paanch minute guzre the, aur uska zehen behosh hone ke qareeb tha. Dark Moonlight Energy uske har hissa mein jari thi, jaise tufani vortex usay nigalne ki koshish kar raha ho.
Rosie jo ek taraf khadi thi, uski aankhon mein shiddat ka khauf tha. Usne dekha ke Sikandar ke andar se cheekh nikal rahi hai, lekin energy rukne ka naam nahi le rahi.
Energy ka taqaza itna zyada tha ke Sikandar ka zehen dard mein ghira gaya. Wo ab breathing technique par tawajju nahi de pa raha tha. Uske hosh udne wale the.
"Main behosh nahi ho sakta... warna mar jaunga!!" Sikandar ne apne andar zor se socha, aur apni akhri taqat jamaa karne laga.
---
<Warning!!>
<Warning!!>
<Energy zyada hai! User ki body bardasht nahi kar pa rahi! Ritual ko foran roko!>
System ki notifications bar bar uske zehen mein ghoonj rahi thi, lekin Sikandar ka jism hila bhi nahi sakta tha. Nazar dhundhli ho gayi, hosh dhundhlaane laga.
Rosie ghabra gayi. Usne foran ek wind blade banayi aur ek orb par vaar kar diya.
SLASH!!
Orb do hisso mein kat gaya, lekin ritual rukka nahi. Rosie ne daanton ko bhincha aur baqi do orbs par bhi vaar kar diya.
SLASH! SLASH!
Teesre orb ke toot-te hi suction force khatam ho gayi, aur statues zameen par gir ke raakh ho gayi.
Rosie foran bhaagti hui Sikandar ke paas gayi aur usay girne se pehle hi pakad liya. Uske jism se dhuan uth raha tha, lekin Rosie ne apne haath jala dene ke bawajood usay kas ke thaam liya.
Wo uske sar ko apni god mein rakhti hui puri bechaini se cheekhi:
"Sikandar! Sikandar! Jawab do! Hey!!"
Usne Sikandar ka chehra zor se tapaya, magar uski aankhein sirf dhundhli nazar dekhti rahi. Rosie ka worried chehra aur uski awaaz goonjti rahi, aur phir Sikandar kamzor ho kar be-hosh ho gaya.
---
Ratmawati City, UWO ka main branch
Sebrof apne kamre mein reports ka dher dekh kar khafa tha. Papers ka ek pahaad uske desk par pada tha aur uski shakal se gussa barasta tha.
Tabhi uska secretary jaisa ek aadmi andar aaya, jhuk kar bola:
"President Sebrof, guilds kal Zrolis City mein rally karenge. Scouts ne confirm kiya hai ke Brutal Grey abhi bhi wahan hai. Aur abhi tak aur koi khaas report nahi aayi."
Sebrof ne sir hila kar kaha:
"Theek hai, mujhe Zrolis City ka detailed report chahiye. Unhein kaho ke looted Elemental Stones ko bhi dhoondein. High-Grade Elemental Stone kisi surat mein gum nahi hona chahiye."
Secretary jhuka aur bola:
"Ji sir, main foran keh dunga."
Woh nikalne laga, phir ekdum ruk kar bola:
"Aur sir… ek aur khabar hai. Zrolis ke evacuated residents guilds ke khilaf danga kar rahe hain. Kehte hain ke jitna tax diya, utna unko fayda nahi mila. Awakened log to aaye nahi, balki jo pehle madad ko aaye wo ek group tha jise woh 'Black Hand' keh rahe hain. Ab log taxes dene se inkaar kar rahe hain."
"Kya?! Black Hand?!" Sebrof ne table par zor se haath mara.
"Woh kaise log hain?"
Secretary ne gardan jhuka kar kaha:
"Residents keh rahe hain ke wo Un-Awakened hain, lekin unki taqat Awakened ke barabar hai. Aur… unke paas ek…"
Sebrof ne khud hi puri baat ki:
"…kaala crow tattoo."
Secretary ne sir hila kar tasdeeq ki.
Sebrof ka chehra lal ho gaya, usne table par zor se haath mara:
BAM!!
"Yeh sab guilds ki cooperation ki kami se hua hai!! Ab log Black Hand par bharosa karenge, guilds ki jagah!!"
Usne secretary ko ghur kar dekha aur garajte hue bola:
"Guilds ko kehna, agar kisi sheher par hamla ho to woh 6 ghante ke andar wahan pohonchein!! Warna main khud unhein neeche aakar sabak sikhaunga!"
Secretary ne sar hila kar jaldbaazi mein kamra chhod diya.
---
Zrolis City
Jarvald dheere dheere ek aurat ki taraf chal raha tha jo kaali dress mein thi. Uske aas paas char khofnaak creatures khade the jo uske hifazati guard lag rahe the. Unka aura darawna tha, magar Jarvald ke chehre par koi asar na tha.
Chaar makhlooqen samnay khari thin – unki jild ke rang mukhtalif thay: laal, neela, sabz aur bhoora.
Laal jild wali makhlooq ke mathe se aik T-shape ka sholay daar horn nikla hua tha, uske jism se kaali dhuan uth rahi thi jo usey bilkul Hell ka paighambar bana rahi thi.
Neeli jild wali makhlooq sabse ajeeb thi – uska jism gandeela aur chipchipa tha, reedh ki haddi se fins nikal rahi thin aur haath bilkul machhli jese thay, paani mein tairnay ke liye bane hue.
Bhoori jild wali makhlooq poori tarah lakri ki bani thi, usne kaante daar armor pehna hua tha, aur sar ki jagah sirf jadon ka jhunda ug raha tha.
Sabz jild wali makhlooq ke char haath thay, uske jism ko ghana hara fur dhak raha tha, aur peeth par aik moti fur ki layer thi jo bilkul cape lag rahi thi.
Yeh chaaron alag the, magar aik cheez sab mein same thi – sab ke mathe par chaar siyah nuktay chamak rahe thay.
Inhein dekh kar foran samajh aata tha ke yeh Haltija hain – yani ke Tabiyat ka jism bana roop.
---
"Well come Shehzadi Calidora, ganda mahol bardasht karna hoga," Jarvald ne adaab se kaha, magar uske chehre par be-adabi numayan thi.
Shehzadi Calidora ne tang aayi hui awaz mein kaha,
"Chorh do yeh nakli izzat, Jarvald. Bas mujhe yahan ghooma do."
Jarvald ke honton par halki si muskaan aayi.
"Jesa hukm Shehzadi... lekin main masroof hoon. Tumhari chhoti si sair mein tumhara saath Vivian degi," keh kar wo fakhr se seedha ho gaya aur chal diya.
Shehzadi Calidora ne nafrat se munh pher liya aur phir Vivian ke saath Haltija uske peechay chal diye.
---
Zrolis City tabah ho chuki thi. Ghar bikharay pare thay, cheezen idhar udhar thi, lekin jahan ke makaan Shehzadi Calidora ki nigah ko kheench rahe thay.
Wo aik ghar ke andar daakhil hui –
Andar aik farigh aur aramda style ka living room tha, jismein TV, radio aur furniture saja tha.
"Yeh kya hai? Kya yeh khazana hai?" Shehzadi Calidora ne TV ki taraf ishara karte hue hairat se pucha. Uski aankhon mein chamak thi, wo idhar udhar starry aankhon se dekh rahi thi.
Vivian ne thandi saans bharte hue kaha,
"Yeh sirf tafreeh ka samaan hai, is mein chalti tasveeren dekhi ja sakti hain."
Calidora ki dilchaspi barh gayi. Usne random buttons dabaye,
Ting!
TV on ho gaya – magar sirf siyah o safed khar khar jesa static dikhne laga.
Shehzadi udaas ho gayi,
"Shayad yeh cheez sirf insaan hi chala sakte hain."
Phir wo upar bedroom ki taraf gayi. Bed par baith kar hairan hui:
"Yeh kitna naram hai... insaan isay meditation ke liye istemal karte hain?"
Vivian ne seedhi si baat ki,
"Nahi, yeh sone ke liye hota hai."
"Sleeping? Mujhe yeh chahiye!" Calidora ne khushi se kaha.
Haltija ne foran bed utha liya, deewar tod kar neeche le gaye aur baahar rakh diya.
---
Akhri mein Calidora ne bathroom dekha, aur wahan sheesha mila. Usne pehli martaba apna aaina dekha.
Samne ek be-had khoobsurat aurat thi – siyah libaas mein, jiska samnay ka design V-shape tha jo halki si sharm-indagi ke saath uski husn ko numayan kar raha tha. Shafaf baingni aankhein, niklay huye fangs, haseen naqsh aur manind-e-shahkar chehra.
Shehzadi ne kanptay hathon se aaine ko chhua, jaise wo apni khud ki soorat par yaqeen na kar pa rahi ho.
Lekin isi dauran, laal jild wala Haltija izzat se bola:
"Shehzadi, humein jaldi karni hogi. Waqt zyada nahi hai."
Calidora ne hont kaat kar kaha,
"Yeh cheez bhi le lo. Mujhe yeh chahiye."
---
Agla Din
Sikandar ne aankhein kholi. Uska dimagh bhari hua tha, aur aankhon ke samnay Ugrok ka jhonpra tha.
Wo mushkil se uth kar betha, paas dekha to chhoti si Cyclops ka bacha masoomiyat se so raha tha. Adhara aur Rosie gaib thay, jhonpra khamosh tha.
Sikandar ne apne hathon ko dekha – sab theek ho gaya tha.
‘Dark Moon khatam ho gaya? Kya main agli evolution par aa gaya hoon?’
Usne apna stats tab khola:
Sikandar Silverstar
Pack: Silverstar (1/2)
Level: 20 (42,000/650,000)
Race: High Werewolf
Full-Moon: 26 din - Yule Moon
Berserk: 40%
Sanity: 78%
Mental: 40 (+2)
Strength: 70 (+5)
Agility: 35 (+1)
Endurance: 35 (+4)
Intelligence: 15
Attributable Stats: 15
Sikandar ne chain ki saans li.
‘Rosie ki wajah se main zinda bacha. Agar wo aik minute bhi late hoti to Dark Moonlight Energy ne mujhe maar daalna tha.’
Usey yaad aya ke usne ab Fire Resistance skill bhi hasil kar li hai.
<Fire Resistance – Low>
User ko Kapres ki blessing mili hai, ab aag se mutaliq skills aur jadoon ke khilaf 10% tak hifazat milegi.
Sikandar ne muskurate hue socha,
"Yeh Kevin ke khilaf kaam aayegi."
---
Wo jhonpra se baahar nikla aur dekha ke sab log aag ke gird gosht sekh rahe thay.
Adhara ek blanket mein lipti hui thi, uske kapray tabah ho gaye thay. Rosie aur Ugrok hans hans kar baatein kar rahe thay, halaan ke Ugrok ki baatein ajeeb si thin.
Rosie ne poocha:
"Ugrok, tum apne qasbay mein maze ke liye kya karte thay?"
Ugrok ne zor se hansi mari:
"Ugrok maze ke liye apne Father ko janwaron ki khopri todtay dekhte the. Sabse zyada mazeedaar tab hota jab wo qabilay ke leader ko hara dete!"
Rosie ne zara si muskaan banayi:
"Uh... theek hai..."
Adhara ne Sikandar ko dekh kar foran munh pher liya.
Sikandar unke paas beth gaya:
"Toh batao, main kitni dair be-hosh raha?"
Rosie boli:
"Zyada nahi, aadha din bas."
Sikandar ne sir hilaaya, phir Adhara ki taraf dekha:
"Toh kaisa lagta hai? Ab full moon se darte ho?" Usne shokhiyaan karte hue poocha.
Adhara ke galo par laali aa gayi,
"Dard hua... lekin mujhe phir se mehsoos karna hai."
Sikandar ki aankhein phat gayin:
"WHAT THE HELL! Tum pagal aurat ho!"
---
Dusra shakhs Sikandar ki cheekh sun kar uchhal gaya.
Rosie ne ghoor kar Sikandar ki taraf dekha aur tanz se boli,
“Tum aise kyun cheekh rahe ho jaise koi larki ho?”
Sikandar ne sharmindagi se apna sar khujaaya aur faisla kiya ke Adhara ki baat abhi na bataye.
“Kuch nahi… bas ek sharmnaak waqiya yaad aa gaya tha.”
Rosie ne haans kar hansi udayi aur phir aaram se khana khane lagi.
Sikandar dil hi dil mein socha,
“Adhara ki shakhsiat hamesha mujhe heran karti hai…”
Phir uski nazar Ugrok par padi jo chupke chupke usay dekh raha tha.
“Haan… ye pehli dafa mera insani roop dekh raha hai. Shayad usay hairani nahi hui kyunki usne Adhara ko bhi transform hote dekha hai.”
Kuch der baad jab sab kha rahe the, achanak se jhopri ke andar se ek roshan chamak nikalne lagi.
Sikandar ne ujala mehsoos karte hi Ugrok ki taraf dekha,
“Ye wohi hai na?”
Ugrok ne gehri saans lekar sir hila diya.
Uske dil mein dard tha – kyunki ye jagah uske buzurgon ne uske liye banayi thi – lekin ab usay Sikandar ko dena hi behtareen faisla tha.
Warna, agar wo mana kar deta, Sikandar usay maar kar poore Cyclops qoum ko mita sakta tha.
Magar Ugrok ye nahi jaanta tha ke Sikandar apne insani roop mein uske barabar bhi nahi tha.
Sikandar jhopri ki taraf wapas gaya, Adhara bhi dilchaspi se uske peechay chal padi.
Andar ja kar dono ki aankhen chundhiya gayin – laal roshni har kone mein phail gayi thi.
Phir dheere dheere ek Energy Crystal jhopri ke darmiyan ubhar aaya, jo hawa mein tair raha tha aur laal roshni charon taraf bikhair raha tha.
Sikandar ne Crystal ki taraf dekhte hue socha,
“Toh yehi wajah thi ke Ugrok itna taaqatwar bana… Ye Crystal waqt ke sath insaan ke jismani quwwat ko barhata hai.”
Usne System se kaha:
‘System, kya tum ab ownership mujhe transfer kar sakte ho?’
<System notification: Scanning Energy Crystal…>
<Physical contact zaroori hai>
Sikandar ne bhonhain charhakar socha,
“Toh System chahta hai ke main isey haath lagaoon?”
Usne apna haath barhaya aur Crystal ko chhua.
Turant Crystal aur zyada chamak utha, itna ke usay apni aankhon ko dhakna pada.
<Scanning…>
Sikandar ne zor se Crystal ko thaam liya. Usay mehsoos hua ke Crystal uske saath adjust ho raha hai, jaise dono ki roohon mein rabt ban raha ho.
<Scanning Complete>
<Ownership transfer initiated>
Laal Crystal ne rang badal kar neela hona shuru kar diya. Bijli ki chamak uske gird ghoomne lagi.
Achanak, ek tez BLITZ ke saath Crystal hawa mein ghoomne laga aur phir…
BLITZ!!
Crystal ne seedha Sikandar ke dahine haath ki hathiéli par bijli ka waar kiya.
Usne dekha ke uske haath par ek chand ka nishaan bana hai jiske peechay ek bijli ki karrak thi.
<System Notification: Success!>
<User granted absolute authority over the Cluster Domain…>
Jhopri mein ghoomti hui Lightning Mana har jagah phail gayi. Koi nahi jaanta tha ke uska ek chingaari tukra ja kar soye hue Cyclops ke bacche mein daakhil ho gaya.
Ek lamha ke liye bacha jhatka khakar hilta hai, magar phir shaant ho kar dobara so jata hai.
Sikandar aur Rosie dono ne hairat se haath ki taraf dekha.
Bijli ka darya ab jhopri mein beh raha tha.
Sikandar dil mein socha,
“Agar main yahan Lightning Mana ikattha karun to meri taqat kai guna barh sakti hai…”
Ye soch kar usay ek aur baat yaad aayi. Usne System Inventory kholi aur usme se Low Grade Mana Charm Elixir nikaala jo use Lightning Elementalist ban’ne ke baad mila tha.
Sikandar ne Rosie ki taraf dekha aur sanjeeda lehje mein bola:
“Rosie, tum bahar chali jao. Ye meri Kevin Luc ke khilaf aakhri tayyari hogi.”
Rosie ki aankhen nami se bhar gayin. Usne socha,
“Toh ye sab usne mere liye kiya…”
Woh chupchaap sir hila kar hut se nikal gayi.
Rosie ke jaate hi, Sikandar ne apne paas rakhi sari cheezen bahar nikaali –
Steel of Rakshasa, Claw of Diamond Wolf, aur Mana Charm Elixir.
Usne pehle Steel of Rakshasa ko uthaya – kaala dhat jo aam lohay se bohot zyada mazboot thi.
Usse ek shaitaani auro nikli jo Sikandar ke kaano mein sarsarahat bhar rahi thi…
Whispers bar bar Sikandar ko Ravana ki Puja ki taraf kheenchne lage, magar usne sar hila diya aur foran description padhne laga.
Uski willpower itni mazboot thi ke aise chhote motay whispers usay tod nahi sakte the.
<Steel of Rakshasa>
Rakshasa ek male demon hai jo apni deewangi aur pagalpan ki wajah se mashhoor hai. Ladai mai wo bepanah shiddat se khelta hai, lekin uski armor usko aur bhi khatarnak banati hai. Ye armor Chhedarahit se bani hoti hai — ek aisi cheez jo demonic taaqat mai doobi hoti hai aur jise todna mumkin nahi hota. Steel of Rakshasa ko use karne se user ko 500 Exp milti hai.
Ye parh kar Sikandar ne halka sa sar hilaaya,
“Samajh aayi ke ye whispers itne darawne kyun lag rahe the. Ye asal mai ek demonic item hai.”
Soch kar, usne foran Steel of Rakshasa apne jism mai fuse kar liya.
Steel hawa mai uth kar uske jism mai ghus gaya, aur phir liquid ban kar uske poore jism mai phail gaya.
<500 Body Exp hasil hui>
<Level Up!>
<Level Up!>
<Endurance +6>
Sikandar ne mehsoos kiya ke uska jism ab aur bhi mazboot, smooth aur ghana ho gaya hai.
Ab uski nazar agle item par gayi — Claw of Diamond Wolf.
Ye ek laal laal rubi rang ka tha, jismein se chamakdar safed roshni nikal rahi thi, aur isse ek khaufnaak monstrous aura phoot raha tha.
Dekhte hi samajh aa gaya ke ye Steel of Rakshasa se zyada superior material hai.
<Claw of Diamond Wolf>
Diamond Wolf ek high-ranking mutated beast hai jo zameen ke andar rehta hai. Crystal Mana ne isay mutate kar ke khud ek crystal jesa bana diya hai. Iske claws aise hote hain ke jo cheez touch karein usay cheer den. Diamond Wolf rank four se rank six tak ke qatal machine hote hain. Claw of Diamond Wolf ko use karne par 1,500 Exp milti hai.
Sikandar muskuraya,
“Exp bhi Steel ke mukable teen guna hai… jaise ki expected tha.”
Phir usne bina dair kiye Claw ko bhi absorb kar liya.
Claw uske haathon mai ghul gaya, aur usne foran mehsoos kiya ke uske haath ab aur tez, aur zyada shaktiwar ban gaye hain.
<1,500 Claw Exp hasil hui>
<Level Up!>
<Level Up!>
<Strength +6>
Dono items absorb karne ke baad, Sikandar ne socha ke ab uske paas 15 attributive stats bache hain jo allocate karne hain.
Lekin stats allocate karne se pehle usne decide kiya ke pehle Lightning Mana absorb kare.
Usne Mana Charm Elixir khola.
Turant hi ek khushbu hut mai phail gayi. Elixir andar se gulabi rang ka tha aur itni taaqatwar ke aas paas ki mana khud uski taraf kheenchne lagi thi.
Sikandar ne bottle ko naak ke paas le ja kar gehri saans li, phir ek hi ghont mai pee gaya.
Gulp!
Elixir uske gala se neeche gaya to har jagah ek meetha aur suhana taste chodh gaya. Uske jism mai ek jhatka sa aya, aur uske andar ek naya jazba bhar gaya.
Ab uska jism ke aas paas ki mana ke liye ek magnet ban gaya tha.
Wo meditative state mai baith gaya — baby Cyclops ke paas — aur aankhein band kar ke dhyaan mai doob gaya.
---
Bahar:
Rosie bhi meditation mai thi — wo chahti thi ke jaldi se jaldi strong ho kar Sikandar ke liye madadgar ban sake.
Adhara abhi kal raat ke Werewolf transformation se thaki hui thi, is liye wo soti rahi.
Ugrok bekaar baitha tha. Wo usually apne bache ke saath khelta tha, lekin baby Cyclops chup tha, shayad so raha tha.
Supernaturals waise bhi apne mana affinity ke magnet hote hain, is liye wo insaano se jaldi strong hote hain. Jahan insaano ko rank 3 pohanchne ke liye khoon pasina bahana padta hai, wahi ek high-ranking Supernatural apne bachpan mai hi rank 3 hasil kar leta hai.
Ugrok bore ho gaya aur Emham Forest mai ghoomne nikla — shikaar kar ke apna gussa nikalne ke liye.
Wo bijli ki tarah jungle mai bhag raha tha. Jaldi hi usne ek mutated tiger dekh liya.
Tiger ne abhi abhi shikar kiya tha aur apna shikaar khana shuru hi kiya tha. Magar use pata nahi tha ke ab wo khud kisi aur ka shikaar banne wala hai.
Ugrok ne club tight pakad kar bushes se jump maara.
BAAM!!
Zameen phat gayi, hilne lagi.
Tiger ghabra kar peeche kood gaya. Uska rang bhura tha, uski skin pathar jaisi mazboot thi, lekin mooh snake ki tarah tez tha, zubaan bhi saanp jaisi. Uski peeli aankhein gusse se chamak rahi thi.
Tiger ne dahaar maari aur Ugrok par jhapta. Uske daant lambi ho kar mitti ki roshni mai jagmagane lage.
Ugrok ne zor se club ghumaaya,
“Earth Shatter!!”
BAM!!
Tiger hawa mai ud kar dher ho gaya, darakhton ko todta hua neeche gira aur dard se cheekhne laga. Uski pasliyan toot gayi thi.
Ugrok use maarne hi wala tha ke achanak usne mehsoos kiya ke kuch figures uski taraf aa rahe hain.
“Humans?!” wo sochta hai aur foran Cluster Domain ki taraf bhaag jaata hai.
---
Isi waqt:
Paas hi mai 5 insaan ek bade mutated Scorpion se ladai kar rahe the. Scorpion gaay jaisa bada tha. Mushkil se wo log usko rok pa rahe the ke tabhi ek zor ka dhamaaka sunayi diya.
Zameen hil gayi. Scorpion dari hui bhaag gaya.
Bald larka bola: “Ye awaaz kya thi?! Kya ye koi mutated beast hai?!”
Ek larki jo kaali uniform mai thi aur uske seene par kaale sher ka badge tha, usne kaha:
“Ho sakta hai ye kisi high-ranking mutated beast ki fight ho rahi ho. Agar humein kismat mili, to humein koi injured beast mil jaayega aur hum use asaan se maar kar apna fayda utha sakte hain!”
Sab ne haan mai sar hilaaya aur foran us awaaz ki taraf daud gaye.
---
Aaj ke liye itnah hi.. I hope ke ye episode be aap ko pesnd ahye gah..
Next episode kah main nahi kah sakta ke kab update karon gah..
12 tak main kafi busy hon. Pir be agir time mila toh jaldi update de don gah.. Nahi to 12 ke bad.
Pir be likes target 30..
Milty hai next update par...
Thanks and Bye.