Salesman (larkiyon or Orton ka shikari)
hello dostoo. . aaj mein aap ko apni aik choti si kahani sunanay ja raha hon jis mein mein ne mukhtalif larkiyon aur aunties ki chudai ki. lambi tamheed bandhnay ki bajaye seedhay topic ki baat par atay hain. to dostoo Mera naam Salman hai. ziyada parha likha to nahi magar kisi larki ki choot ko kaisay chodana hai yeh mein achi terhan jaanta hon. meri taleem mehez FA hai. aur meri Umar 24 saal hai., 5 foot 7 inch qad hai, ziyada taleem nah honay ki wajah se koi nokari to mili nahi ghar mein sab se bara honay ki wajah se ghar ki saari zama daari mujh par aagai thi. 20 saal ki Umar mein mein ne kaam shuru kya. mein aapko yeh batata to bhool hi gaya ke mera talluq Multan se hai. Shah rukan aalam mein aik chhota sa ghar hai jo waalid sahib ne achay waqton mein apni zindagi mein hi bnalya tha jo ab hamari wahid jaidaad tha. 20 saal ki Umar mein jab waalid sahib is duniya se chalay gaye to meri waalid o ne mujhe koi kaam dhoandne ka kaha kyunkay ghar ka kharcha bhi chalana tha aur sab se bara honay ke natey yeh kaam mujhi ko karna tha. mujh se chhota aik bhai aur 3 behnain theen jinki Umar abhi bohat kam thi .
kaam dhoandne ki gharz se mein Hussain aagahi bazaar chala gaya jahan thori si jadd o jehed ke baad mujhe 1 shakhs ne aik dukaan ka pata bataya jinhein aik sales mean ki zaroorat thi jo nah sirf gahak se baat kar sakay balkay hisaab kitaab ka bhi pakka ho. mein un sahab ki batayi hui dukaan par pahonch gaya. do pehar 12 bujey ka waqt tha abhi bazaar mein ziyada chehal pehal nah thi. mein dukaan mein daakhil ho gaya to samnay aik bare buzurag counter par mojood thay aur unkay samnay kuch khawateen khari theen, mujhe dukaan par aata dekh kar un buzurag ne aik kapra agay kar diya jo woh parday ke liye istemaal karte thay, ab mein buzurag ko to dekh sakta tha magar khawateen aur mere darmiyan ab aik par aachuka tha aur mein dil hi dil mein sochnay laga ke aakhir aisi bhi kya baat hai ke un ko parday ki zaroorat par gayi jabkay woh khawateen pehlay hi burqa pehnay hue theen. kher mein dukaan ka jaiza lainay laga. yeh cosmetics aur artificial jewellery ki dukaan thi. kuch der baad parda hata aur woh khawateen wahan se nikal gayeen. ab buzurag meri taraf mutwajjah hue aur bolay balow beta kya chahiye? ? ?
mein ne buzurag ki taraf dekha aur kaha sir mujhe job chahiye. mein ne suna hai ke aapko aik sales man ki zaroorat hai. yeh sun kar buzurag ne kaha, haan haan mein ne muzaffar ko kaha tha ke koi achay gharane ka bacha ho to betaye mujhe sales mean ki bohat zaroorat hai. kya lagtay ho muzaffar ke tum? ?? mein ne kaha kuch nahi uncle, mein to mukhtalif dukanon par ja ja kar job ka pooch raha tha to kuch peechay aik dukandaar ne hi mujhe apke baray mein bataya ke aapko zaroorat hai to mein idhar agaya. is par unhon ne kaha ke beta aisay to mein kisi ko nahi rakh sakta, mujhe to aetmaad wala larka chahiye. un buzurag ka naam Iqbal tha. mein ne kaha sir aap be fikar rahen mujh se aapko kabhi koi shikayat nahi ho gi, mujhe job ki bohat sakht zaroorat hai, mein ne Iqbal sahib ko ghar ka pata aur ghar ke halaat sab kuch bta diya. is par Iqbal sahib ke lehjey mein pehlay se ziyada narmi aur pyar agaya, magar woh abhi tak hchkcha rahay thay, phir unhon ne kaha beta khawateen aur larkiyon se behas karni parre to kar lo ge? ?? mein ne inhen bataya jee uncle mere school mein larkiyan bhi theen aur female teachers bhi aur mein bohat acha aur sab ka pasandeeda student tha, aapko meri wajah se kabhi
koi pareshani nahi ho gi .
phir unhon ne mujhe kaha acha chalo tum abhi jao, mein thora soch lon, kal subah 10 bujey aajana tum magar kisi barray ko lay kar aana behtar hai is market mein koi waaqif ho to usay le aana. mein ne uncle se haath milaya aur inka shukriya ada karte hue foran ghar chala gaya. ghar jaakar mein ne ammi se is baray mein baat ki to unhon ne kaafi sochnay ke baad abbu ke aik achay dost ka pata mujhe bataya ke un se ja kar milo shayad woh koi madad kar saken is silsilay mein. mein is waqt abbu ke dost se milnay chala gaya, kuch der baad unkay ghar pouncha to qismat se woh ghar par hi mil gaye, woh apni biwi aur 2 baityon ke sath kahin ghoomnay ke liye jarahay thay magar mere anay ki wajah se unhon ne apna programme thori der ke liye moattal kar diya tha. mein apna taaruf to jatay hi karwa chuka tha jiski wajah se mujhe uncle aur aunti ne barray pyar se –apne ghar mein bithaya aur unki aik beti jiski Umar mushkil se 15 saal ho gi mere liye pani ka aik jug aur aik sharbat ka jug le aaye. mein ghanghat 2 glass charha gaya tha kyunkay subah se
phir phir kar mujhe kaafi pyaas lagi hui thi .
mein ne uncle ko apni mushkil batayi aur un se madad mangi to woh kuch der sochnay ke baad bolay ke fikar nahi karo tumhara kaam ho jaye ga .