• If you are trying to reset your account password then don't forget to check spam folder in your mailbox. Also Mark it as "not spam" or you won't be able to click on the link.

Adultery Agent X

🔥 Read Next Hot Story →
Discover more exclusive stories
Status
Not open for further replies.

cheekku

❟❛❟ Cuz Nobody's Gonna Complain When I Murderiz❟❛❟
Banned
4,200
4,677
144
Chamatkar update, lajawab aur mast writing
Ekdum fatafati update
Ekdum kamaal ka update, lajawab aur mast writing ✍️
Absolutely wonderful and thrilling update, outstanding and stunning writing ✍️
Bahut bahut shandar aur mast update ♥️
Really extraordinary writing! Just fantastic and superb!
Absolutely marvelous update 👌
Bahut badhiya update
Vah! Bahut khoob, ekdum lajawab update ♥️
Great update, bahut bahut shandar kahaani
thanks guys :good:
 

cheekku

❟❛❟ Cuz Nobody's Gonna Complain When I Murderiz❟❛❟
Banned
4,200
4,677
144
Dashu aur faddu update
ekdom super sexy update!
jabardast aur lajawab story
wah! extremely exciting update!
bahut hi shandaar aur lajawab tharika se likha aapne yaar.
Blockbuster and of course mind blowing update!
bahut hi hot,kamuk aur exciting update!
ekdom super duper hit aur hot update!
Nice,excellent! bahut bahut mast update!
Extremely hot and exciting update!
Outstanding and mind blowing update
bahut bahut hot update!
lajawab aur zabardast writings!
thank u so much isee tarha support karty raho bss
 
  • Like
Reactions: Pramila Devi
169
166
58
update 13



hariya ,
yar ramesh gaari ka tyre puncture hogya ,
ramesh , han to banwaley puncture ,
hariya , abey puncture wala yaha thori hay bahu rani bhi hay saath agar
puncture banwaney jaonga to bohot time lag jaye ga mujey ,
ramesh , han to aik kaam kar na ,
hariya , kiya ,
ramesh , tyre khol kar mujey dede may puncture banwaney chaley jata ho
tu madam ko ghar chor dey bus may ,
hariya , han ye thik hay kio bahu rani may apko bus may chordeta ho ,
saba , g thik hay kaka ,
hariya , chal ramesh may tujey tyre khol kar dedeta ho ,

phir hariya car sey tool box nikal kar tyre khol ney beth jata hay wahi
saba hariya ko tyre kholty howy dhek rahi wahi uskey peechy khara ramesh uski
gand ko nihar raha tha thori der baad hariya tyre khol deta hay ,

hariya , ye ley ramesh tyre ,
ramesh , thik hay phir tu ja madam ko leky may puncture lagwadeta ho

phir hariya aur saba thora chalkey bus station ki taraf ajaty hay saba dhekti hay
waha pay phly sey hi kaafi log thy aur bus may ghus ghus kar char rhy thy
tabhi hariya saba sey bolta hay ,
hariya , bahu rani rush ziada hay apko takleef to nhi hogi
saba , nhi kaka ab kia karey jana to parey ga na ,
hariya , chalo phir jaldi warna ye bus bhi full hojaey gi ,

phir saba aagey bar jati hay bus may charny kay liye aur hariya uskey peechy
chalta hay tabhi saba bus ka handle pakar kay upar char jati hay sath hi sath
hariya bhi bus may char jata hay tabhi hariya ko peechy sey dhakka lagta hay
aur wo saba sey takra jata hay saba palat kar hariya sey keheti hay ,
saba , kia howa kaka ,
hariya , kuch nhi bahu rani kisi ney dhakka dediya mujey peechy sey ,
saba , kaka bus to puri full hogayi hay aik bhi seat nhi hay bethny kay liye ,
hariya , aik kaam karty hay ham peechy ki taraf chalty hay kam sey kam
log dhakka to nhi dengy ,
ye kehky hariya aagey bar jata hay aur saba key liye rasta banata hay saba
bhi hariya kay peechy peechy chalti hay phir wo log peechy ki taraf pohoch jatey
hay aik baat saba note karti hay kay log hariya sey dar kar rasta dey rhy thy
shayad isliye hariya aik mazboot admi tha aur wo logo ko gussey sey hata raha tha ,

saba upar stan pakar leti hay balanced bananey kay liye aur hariya saba kay peechy
khara howa tha rash to barta hi ja rha tha jiski waja sey saba ko peechy hona par raha
tha wahi hariya ko bhi peechy hona par raha tha lekin ab peechy jaga khatam hogyi thi
saba aur hariya kay darmiyan ab sirf 30 inch ka hi fasla tha tabhi bus chal jati hay ,

bus logo say kacha kach bhari howi thi saba ko kaafi uncomfortable feel horha tha kio kay
bus may ziada admi hi bharey howy thy sirf 5,6 aurtey hi thi jo aagey khari howi thi tabhi
saba apni gardan ghuma kay hariya sey kehti hay ,
saba , hariya kaka kitna time lagey ghar tak pohonch ney may ,
hariya , kam sey kam 30,40 minute lagey gy ,
saba ye sunkar mayus hojati hay kio kay bus may khara hona mushkil ho rha
tha saba key liye aur rash ki waja sey garmi bhi ziada ho rhi thi ,

tabhi bus wala break lagata hay jiski waja sey saba aagey kharey admi sey
takra jati hay wahi hariya bhi saba sey puri tarha takra jata hay takraney ki
waja sey hariya ka lund saba ki gand sey touch hojata hay jissey saba bhi mahsoos
karti hay wahi hariya ka lund akar ny lagta hay saba ki gand ka sparsh paa kar
lekin agly hi pal hariya peechy hojata hay..... hariya ka lund ab bilkul khara ho chuka tha
uski dhoti may ab tambu ban gaya tha aur hariya apni aukat may arha tha aur wo
man may bolta hay ,... [ hariya yehi mauka hay tery paas isko thora garam karney aah saali
ki gand maja agya ]

hariya bss mauka dhond raha tha apna lund saba ki badi aur sexy gand may touch karny ka
tabhi hariya himmat karky thora sa aagey hota hay uska lund phly sey hee khara tha jiski waja
sey uskey aur saba ki gand kay darmiyan fasla thora sa hi tha .... tabhi aagey khari howi saba
aik dam chauk jaati hay uskey chehry kay bhav change hogaye thy kio kay hariya ab puri tarha
saba say chipak gaya tha uska lund saba ki gand... kay sath touch hojata hay ,

saba ko apni gand par koi karak cheez mahsoos hoti.....hay aur ussey samaj ny may der
nhi lagti wo kia cheez hay wahi uskey peechy khara hariya ab pagal ho chuka tha wo apna
lund halka sa aur dabata hay saba ki gand par hariya puri tarha bheed ka fayda utha raha
tha ...magar saba ab sharam kay maarey laal ho chuki thi wo to ye samaj rahi thi ye sab
bheed ki waja sey horha hay magar ussey kia pata uskey peechy khara hariya jan buj kar
ussey chipak kar mazey le raha hay ......tabhi saba hariya sey bolti hay ,

saba , kaka aap thora peechy hato gy mujey kharey honey takleef ho rhi hay ,
hariya , may kaha hato peechy jaga nhi hay bahu rani ,
saba ye sunkar mayus hojati hay wo to bss jaldi ghar jana chahati thi ,
hariya ab maukey ka faida utha kay apny lund ko saba ki gand darar may
push karta hay aur peechy karley tha hay wahi aagey khari saba ye mahsoos karti hay aur wo aagey
ho ney ki koshish karti hay lekin aagey jaga nhi thi tabhi wo apni gardan
ghuma kay hariya ko dhekti hay jo apni nazry kahi aur kara howa tha jesy usney kuch kia hi
nhi ,

saba man may , [ooh ye kia ho raha hay kaha phans gayi may hariya kaka ka wo meri
back may touch ho raha hay kitni sharamnak baat hay ye kia kaka jan buj kar aisa
kar rhy hay ....nhi nhi may kia soch rahi ho ]

hariya ab apny hosh khoo chuka tha uska lund ab puri tarha khara hogya tha kisi
lohey ki raad ki tarha aur wo phir sey dheere dheere karky apna lund saba ki gand
ki taraf le jata hay tabhi bus wala aik zor sey break marta hay aur hariya ka lund
teer ki tarha saba ki gand ki darar may ghus jata hay aur isee kay saath saba key
muh sey [ooouch] ki awaz nikalti hay aur uskey chehry kay bhav change hogaye
thy agar saba ki kameez nhi hoti to wo seedha surag may hi ghus jata wahi peechy
khara hariya ab puri tarha hawas may aa chuka tha aur man may ,[ ssss saba meri rand
kia mulayam gand hay teri aaahhh ]

hariya ka lund abhi bhi saba ki gand kay sath chipka howa tha tabhi hariya saba ki gand par
aik jhatka marta hay jissey lund dobara saba ki gand ki darar may ghus jata hay wahi saba
ko apni gand ki darar may dobara hariya ka lund mahsoos hota hay jissey wo kamp jaati hay
uskey chehry kay bhav badal gaye thy aur wo aagey bhi nhi ho sakti thi lekin agly hi pal hariya
aik aur jhatka marta hay gand par jissey saba ko kaafi alag mahsoos hota hay aur uski aankhey
bari hojati hay aur wo aagey honay ki koshish karti hay lekin phir nakam hojati hay ab hariya dheere
dheere apna lund saba ki gand sey ragad ta hay ab saba kay jisam may current lagta hay aur wo
apni gardan ghuma kar hariya ko dhekti hay jo aagey ki taraf dhek raha tha jesa kuch ho hi nhi
raha lekin saba bina kuch boley wapis gardan ghuma leti hay ,,

hariya man may , [ aaah kia maja arha hay kia mulayam gand hay iski lekin ab control kar hariya
warna ye hath sey chali jayi gi ] aur hariya phir peechy hatjata hay wahi saba ab kaafi garam hogayi
thi hariya ki harkato sey ussey apni tango kay darmiyan geela pan mahsoos hota hay aur wo man may
bolti hay [ ooh ye kia ho rha hay mujey lekin kaka ka wo tight tha kia wo janbuj kar aisa kar rhy thy
nhi nhi kaka aisa nhi kar sakty shayad bheed ki waja sey ye sab ho raha hay ]

tabhi bus aik zor ka break marti hay aur akhri bar hariya ka lund saba ki gand kay saath hota hay
aur tabhi conductor bolta hay ,,
conductor , stop agya utar jao jisko idher utarna hay ,
ye sunkey hariya saba sey bolta hay ,
hariya , stop agya bahu rani ,

ye kehky wo aagey barjata hay aur saba kay liye utarny ka rasta banata hay saba bhi
uskey peechy peechy utar jati hay aur aik rahat ki saans leti hay ,,
hariya , bahu rani aap ghar chali jao may yaha sey udhar hi chaley jaonga
car ka puncture lag gaya hoga aur aap ghar pay nhi batana kay aap
bus may ayi ho ,

saba ko hariya ki taraf dhekny may kaafi sharam arhi thi abhi thori der phly hariya
apna lund janwaro ki tarha saba ki gand pay jhatky mar raha tha ab aisy baat kar
rha jesy kuch howa hi nhi ,
saba , hmm ,

ye kehky saba ghar ki taraf chali jati hay aur wo kaafi tez chal rahi thi wahi hariya
kay chehry pay shetani muskan thi aur wo jati howi saba ko dhek raha tha ,
[ aaaah saala maza agya aaj to ufff yaqeen nhi ho raha abhi isee matakti howi
gand par may jhatky mar raha tha hahaha ;]

saba ghar ki taraf pohoch kar bell bajati hay aur zareen gate khol deti hay ,
zareen , aagyi beti tum ao andar ao ,
phir saba andar ajati hay aur wo aik rahat ki saans leti hay ,
zareen , to aaj kaha gayi thi ,
saba , wo basti ki taraf ,
zareen , hmm chai piyo gi ,
saba , jee ,
aisy hi dono may baatey hoti hay aur time beet jata hay wahi dusri taraf hariya bhi basti ki
taraf pohoch jata hay ,
ramesh , agya tu itna time laga diya ,
hariya , han yar bus may time hi lagta hay ,
ramesh , puncture lagwadia maney 1 hi puncture tha 200 rupey ka laga hay ,
hariya , han ye ley paisy ,
aur hariya tyre fit karky car leky nikal jata hay jameel khan ki taraf ,

2 ghanty baad;
saba aur zareen sofey pay bethy baatey kar rahi hoti hay aur door bell
bajti hay zareen door kholny jaati hay saamny jameel khan hota hay
phir wo andar ajata hay ,
zareen , hariya kaha hay wo nhi aya sath ,
jameel khan , wo ghar chala gya apny ,
zareen , thik hay khana lagwado ,
jameel khan , han ,
phir teeno beth kar khana khaa lety hay aur apny apny kamro may chaley jaty hay ,

saba bed par leti howi soch rahi thi aj kay incident kay baarey may ,
saba man mey , [ kia kaka nay janbuj kar meri back pay apna wo ragra kio kay
unka wo pura tight tha lekin kitna bara feel ho raha tha jab unka wo meri back pay
touch ho raha tha huh may kia ye sab soch rahi ho kia horha hay mujey ]

phir saba apna phone utha kar arif ko call milati hay thori der baad arif pick karta hay ,
arif , hello saba bolo ,
saba , han arif kesy ho kabtak ao gy ,
arif , han may subah ajaonga 12 bajey tak abhi train may hi ho ,
saba , thik hay khana khaya ,
arif , han khaliya thik hay subah milty hay abhi nend arhi mujey ,
saba , thik hay bye ,
arif , bye ,

phir saba phone side table par rakh deti hay aur karwat lekar aankey band
karleti hay lekin ussey wohi scene yaad arha tha bus wala lekin aik baat wo
note karti hay jab bhi arif ussey peechy sey pakar ta to uska lund ussey feel
nhi hota lekin hariya ka lund puri tarha uski gand ki darar may ghus raha tha

wahi dusri taraf hariya apny bistar par leta howa muskaraha tha uska aik hath apny
lund pay tha jisey wo hila raha tha ,[ wah hariya kia din tha aaj ka aah yaqeen nhi ho raha
maney lund ragda hay saali ki gand par .... bss wo din dur nhi jab ye rand mery neechy hogi]

aur isee kay sath uska lund sey maal nikal jata hay aur wo karwat badal kar nend kay
agoosh may chaley jata hay ,
doosri taraf saba bhi kaafi koshisho kay baad soo jati hay .......




to be continued.....
zabardast,mast aur ekdom kamaal ka update
 

cheekku

❟❛❟ Cuz Nobody's Gonna Complain When I Murderiz❟❛❟
Banned
4,200
4,677
144
update 14



subah subah ......

arif ,
saba utho may agya ,,
saba apni aankhy masalti howi ...
saba , uuuh kon hay ... soney do ..
arif , arey may arif ,
saba arif ki awaz sunkar aik dam sey uth jaati hay aur wo kaafi kush hojati hay
arif ko dhek kar ,
saba , ooh arif tum , tum kab aye ,
arif , may abhi hi aya ho madam sahiba ,
saba arif ko dhek kar kaafi kush thi ...
saba , hmm to may fresh hokey aati ho phir saath nashta karengy ,
arif , thik hay may neechy ja rha ho ajao tum bhi ,

phir arif neechy chaley jata hay ye kahey kay aur saba uth kar washroom chali jati hay nahaney
thori der baad saba naha key bahar ajati hay towel bhand kay aur wo apny bag sey kapry nikalti hay ,
wo aik nayi kurti nikalti hay purple color ki aur uskey sath purple leggings aaj usney decide kiya
kay wo naye kapry peheny gi arif kay aaney ki kushi may ,

phir wo apny kapry pehen leti hay aur apny apko sheeshy may dhekti hay wo kaafi khobsoorat lag
rahi thi kurti uskey jisam sey puri tarha fit thi jissey uskey shape ka pata chala raha tha aur leggings
bhi uskey thighs aur gand sey chipki howi thi ufff agar koi bhi saba ko is kapry may dheky to hilaye
bager nhi rahy paye gaa saba aik dam qiyamat lag rahi thi phir wo red lipstick apny honto pay lagati
hay aur halka sa makeup karky aik bar phir apny apko sheeshy may dhekti hay phir wo neechy
chali jaati hay ,,
arif , waah madam sahiba kahi jaa rahi ho kia jo itna tayar howi ,
saba , kia arif aap bhi naa ,
arif , hahaha mazak kar raha ho ,
saba , hmm to kesi rahi clients kay saath meeting ,
arif , zabardast bhot bara project ki deal howi hay ,
saba , thik ,,
arif , to gao ghumi yaa mera hi intezar kar rahi thi bss ,
saba , han ghumi ho gao ab tum aagye to saath ghumey gy ,

tabhi door bell bajti hay aur zareen door kholny jaati hay door pay hariya hota hay
phir wo dono andar ajaty hay .... saba ki nazar hariya pay jaati hay hariya ko dhek kar
saba ko kal wala bus ka scene yaad ajata hay aur uskey chehry pay sharam aur gussa ajata hay ,
saba man mey , [ huhh kia soch rahi ho may bhi wo to bss aik majboori may howa tha
kaka nay jaan buj kar thori ki galat harqat ]

hariya , arey chote saab ap kab aaye ,
arif , bss kaka abhi thori der phly hi aya ,
wesy hariya arif ko dhek andar sey gussa aur naraj hogya tha kio kay uskey
liye ab mushkil tha saba kay sath akely rhny may ,
hariya , acha ,
jameel khan , wesy hariya aaj jaldi aagye tum ,
hariya , han bss aaj socha jaldi ajao , aur man mey [ han saaley may to teri is maal bahu kay liye
aya tha jaldi mujey kia pata tera chutiya beta ajaey ga aaj saaley ney mood kharab kardiya ]
zareen , chalo ao nashta tyar hay ,

zareen ki awaz sunkar sab dining table pay aakey beth jaaty hay nashta karny ,
tabhi saba ki nazar hariya pay jaati hay jo khara howa tha aur wo hariya sey kehti hay ,
saba , kia howa kaka aap nhi karo gy nashta ,
hariya , arey nhi bahu rani may ghar sey karky aya ho ,
arif , to dubara karlo kaka koi baat nhi ,
............
saba aur arif kay kehny kay baat hariya bhi beth jata hay nashta karny lekin wo saba
kay barabar may beth ta hay ,
phir sab nashta karny lag jaty hay hariya thepla leny kay liye apna hath plate ki
taraf barha ta hay jo thori dur rakhi howi thi tabhi saba kehti hay ,
saba , kya howa kaka kia chaiye ,
hariya , bahu rani wo thepla mera hath nhi pohoch raha ,
saba , ruko may deti ho ,
saba plate may sey thepla utha kay hariya ki taraf barha deti hay aur hariya thepla
lety waqt apna hath saba kay hatho pay touch kar deta hay saba normal samaj kar
ignore kardeti hay , wahi hariya apny man mey bolta hay , [ uuuffff saali kia naram
aur gori gori ungliya hay ]
hariya to koi mauka nhi chor raha tha saba ko touch karny... ka tabhi arif kay hatho sey
spoon gir jata hay dining table kay neechy ,
saba , kia howa arif ,
arif , wo yar chamcha gir gaya ,
saba , ruko may utha deti hay ,
hariya , may utha deta bahu rani ,
ye kahey kay wo apni kursi halki si peechy karky neechy jhuk jata hay tabhi uski nazar saba
kay pairo par jati hay jisey dhek kar uska man lalchaney lagta hay lekin phir wo apna hath
spoon ki taraf barha kar ussey utha leta hay lekin ussey masti sujti hay aur wo apna hath
saba kay pairo par sahela deta hay aur saba aikdam dar jati hay aur wo neechy ki taraf dhekti
hay lekin hariya seedha hojata hay aur arif ko chamcha dede ta hay ,

saba hariya ki taraf dhekti hay jiski nazar apni plate may thi aur wo sochti hay [ kia kaka ney
hath touch kia tha nhi nhi shayad galti sey hogya hoga ]
ye sab harqaty karky hariya lund karak hogya tha aur apni aukat may arha tha ,
thori der baad hariya apni kusri sey khara hojata hay tabhi saba ki nazar uski dhoti
par jaati hay jaha bara saa ubhar bana howa tha saba ye dhek kar chauk jati hay
agly hi pal hariya murkar hath dhoney chaley jata hay uskey chehry par ashleel kushi thi...
..par saba ye dhek kay soch may par jati hay aur ussey kal wala scene yaad aaney lagta hay
aur usey bohot ajeeb feel honay lagta hay ,
saba man mey , [ ye kia horha hay mujey may kesa ajeeb soch rahi ho par kaka
ka wo kitna bara lag raha tha .... nhiii phir sey ye sab soch rahi ho may ]

phir arif nashta karleta hay aur uski nazar saba pay jaati hay jo plate ki taraf dhek kar
socho may ghum thi ,
arif , kia howa saba kaha ghum ho nashta to karo ,
saba arif ki awaz sunkar socho sey bahar aati hay aur jawab deti hay ,
saba , kuch nhi kar to rahi ho nashta ,
phir sab nashta karlety hay aur tv launge ajaty hay jaha hariya phly sey hi maujood tha
hariya saba ko dhek kar aik ashleel muskan deta hay aur zaban apny honto pay pherta hay
par saba ki nazry kahi aur hi thi wo issey note nhi karti ,
hariya man mey , [ saali kia lag rahi aaj bilkul maal ...dil to chaa raha isey utha kay lajao abhi
aur kamry may le jakey patak kar pelo, ]

zareen , han aaj hamey nikalna hay ko iqbal bhai kay
kal shaadi hay unkey bety ki ,
jameel khan , arey han may to bhool hi gaya tha ,
arif , kiya aaj jana hay hamey ,
zareen , han kio kay kal shadi hay ,
saba , acha kab tak chalengy ,
zareen , shaam tak hi chalengy ,
hariya ye sab barey goor sey sun raha tha aik taraf wo mayus tha jaaney ki baat sunkar
par tabhi jameel khan hariya sey bolta hay ,
jameel khan , hariya tum bhi apny kapry ley ao ghar sey ,
hariya , kiyo bade saab ,
jameel khan , tum bhi saath chalo tumari zaroorat hay ,
hariya ye sunkar kush hojata hay ,
hariya , thik hay bade saab phir may ghar jaa kar apna
bag liya ta ho ,
jameel khan , aisa karo mujey zameeno kay paas chor kar tum kapry
leny chaley jana aur wapsi may mujey lelena ,
hariya , thik hay chalo bade saab ,
arif , may bhi saath chal raha ho ruko ,
jameel khan , thik hay ajao phir ,
phir wo teeno chaley jaaty hay saba aur zareen ghar may hi hoti hay ,

aisy hi time beet jata hay saba ki nazar ghari par jaati hay jaha 5 baj rhy thy saba
kaafi bor ho rahi thi kio kay wo roz gao ghoomny jaa rhi thi isliye ussey adat hogyi thi
tabhi zareen kitchen sey aati hay aur uski nazar saba pay jaati hay ,
zareen , kiya howa beti ,
saba , kuch nhi mummy g bor ho rhi ho ,
zareen , acha to tv dheklo ,
saba , nhi tv pay kuch bhi nhi arha acha ,
tabhi ghar ki door bell bajti hay ,
zareen , kon hay abhi ,
saba , ruko mummy g may khol deti ho door ,
phir saba door kholny chali jaati hay wo jesi hi door kholti hay saamney bhikari hota hay
bhikari , beta kuch paisy dedo subah sy bhukaa ho ,
saba , ruko baba abhi layi ,
aur saba door aisy hi chorky murjati hay aur paisy leny chali jaati hay bhikari ki nazar
saba ki matakti gand par jaati hay ,
bhikari , [ saali ab ye kon hay kahi bar inkey ghar sey paisy mangny aya ho
wo dusri thi par ye kon hay kia kamal gand hay par apni aesi kismat kaha mang kar
pet bhar raha ho yehi bari baat hay ]
tabhi saba wapis aajati hay aur us bhikari ko paisy dede ti hay aur wo paisy lekar chaley
jata hay phir saba door band karky andar aajati hay ,
zareen , dediye paisy ,
saba , han dediye ,

phir dono may baatey hoti hay shaam kay karib 7 baj gaye thy aur wo teeno bhi ajaty hay
saba dhekti hay hariya saamney sey arha tha jiskey hath may aik bag tha ,
jameel khan , may naha kar aata ho phir nikly gy ,
arif , saba may bhi naha leta ho ,
saba , thik hay ,
aur arif upar chaley jaata hay nahaney kareeb adhy ghanty baad wo sab ready thy
jaaney kay liye aur wo log ghar sey bahar aagye thy car kay paas ,
hariya driving seat par beth jata hay jameel uskey barabar may aur saba zareen aur arif
peechy beth jaaty hay phir hariya car chala deta hay ,
saba , kitny der ka rasta hay dusry gao ka ,
saba ki baat sunkar hariya foran bolta hay ,
hariya , 1 ghanty ka hay ziada dur nhi hay ,
saba , hmm ,
raat ka time tha aur andhera tha isliye hariya saba ko dhek nhi paa raha tha
phir sab apas may baatey hi kar rhy thy par hariya to bss saba kay baarey may
hi soch raha tha jissey uska lund jhatky mar raha tha ,

kareeb 1;30 ghanty baad wo log pohonch jaatey hay ,
jameel khan , chalo pohonch gaye shukar ,
phir sab car sey utar jaaty hay saba dhekti hay ghar saja howa tha lighto sey
akhir shaadi jo thi ,
phir wo log door kay paas aakar bell bajaty hay thori der baad darwaza kholta hay aur
saamney khari shaks sabko dhek kar kush hojati hay ,
nimra , salam bhai saab aur bhabhi ,
zareen , ap andar bhi ajaye ham log ,
nimra , hahaha kio nhi ,

phir sab log andar ajaty hay saamney betha howa iqbal kush hojata hay sab ko dhek
kar aur wo jameel khan aur arif sey galey milta hay aur uska beta bhi betha howa tha
jiski shaadi thi wo bhi un dono sey galey milta hay aur arif usey mubarakbad deta hay ,


wahi hariya jo saba key peechy khara howa sab tamasha dhek raha tha tabhi wo apna
hath aagey bara kar saba ki gand sey touch kardeta hay aur aagey bar jata hay iqbal
sey hath milaney ,
saba ko apni gand par hath mahsoos hota hay aur wo hariya ki taraf dhekti jo iqbal sey
hath mila raha tha par saba kuch nhi kehti aur ignore kardeti hay ......





to be continued ,,
 
🔥 Read Next Hot Story →
Discover more exclusive stories

cheekku

❟❛❟ Cuz Nobody's Gonna Complain When I Murderiz❟❛❟
Banned
4,200
4,677
144
new update posted ,,

read karky feedback zaroor dey ,

enjoy\<
 

malikarman

Nood AV not allowed
4,751
3,766
158
update 14



subah subah ......

arif ,
saba utho may agya ,,
saba apni aankhy masalti howi ...
saba , uuuh kon hay ... soney do ..
arif , arey may arif ,
saba arif ki awaz sunkar aik dam sey uth jaati hay aur wo kaafi kush hojati hay
arif ko dhek kar ,
saba , ooh arif tum , tum kab aye ,
arif , may abhi hi aya ho madam sahiba ,
saba arif ko dhek kar kaafi kush thi ...
saba , hmm to may fresh hokey aati ho phir saath nashta karengy ,
arif , thik hay may neechy ja rha ho ajao tum bhi ,

phir arif neechy chaley jata hay ye kahey kay aur saba uth kar washroom chali jati hay nahaney
thori der baad saba naha key bahar ajati hay towel bhand kay aur wo apny bag sey kapry nikalti hay ,
wo aik nayi kurti nikalti hay purple color ki aur uskey sath purple leggings aaj usney decide kiya
kay wo naye kapry peheny gi arif kay aaney ki kushi may ,

phir wo apny kapry pehen leti hay aur apny apko sheeshy may dhekti hay wo kaafi khobsoorat lag
rahi thi kurti uskey jisam sey puri tarha fit thi jissey uskey shape ka pata chala raha tha aur leggings
bhi uskey thighs aur gand sey chipki howi thi ufff agar koi bhi saba ko is kapry may dheky to hilaye
bager nhi rahy paye gaa saba aik dam qiyamat lag rahi thi phir wo red lipstick apny honto pay lagati
hay aur halka sa makeup karky aik bar phir apny apko sheeshy may dhekti hay phir wo neechy
chali jaati hay ,,
arif , waah madam sahiba kahi jaa rahi ho kia jo itna tayar howi ,
saba , kia arif aap bhi naa ,
arif , hahaha mazak kar raha ho ,
saba , hmm to kesi rahi clients kay saath meeting ,
arif , zabardast bhot bara project ki deal howi hay ,
saba , thik ,,
arif , to gao ghumi yaa mera hi intezar kar rahi thi bss ,
saba , han ghumi ho gao ab tum aagye to saath ghumey gy ,

tabhi door bell bajti hay aur zareen door kholny jaati hay door pay hariya hota hay
phir wo dono andar ajaty hay .... saba ki nazar hariya pay jaati hay hariya ko dhek kar
saba ko kal wala bus ka scene yaad ajata hay aur uskey chehry pay sharam aur gussa ajata hay ,
saba man mey , [ huhh kia soch rahi ho may bhi wo to bss aik majboori may howa tha
kaka nay jaan buj kar thori ki galat harqat ]

hariya , arey chote saab ap kab aaye ,
arif , bss kaka abhi thori der phly hi aya ,
wesy hariya arif ko dhek andar sey gussa aur naraj hogya tha kio kay uskey
liye ab mushkil tha saba kay sath akely rhny may ,
hariya , acha ,
jameel khan , wesy hariya aaj jaldi aagye tum ,
hariya , han bss aaj socha jaldi ajao , aur man mey [ han saaley may to teri is maal bahu kay liye
aya tha jaldi mujey kia pata tera chutiya beta ajaey ga aaj saaley ney mood kharab kardiya ]
zareen , chalo ao nashta tyar hay ,

zareen ki awaz sunkar sab dining table pay aakey beth jaaty hay nashta karny ,
tabhi saba ki nazar hariya pay jaati hay jo khara howa tha aur wo hariya sey kehti hay ,
saba , kia howa kaka aap nhi karo gy nashta ,
hariya , arey nhi bahu rani may ghar sey karky aya ho ,
arif , to dubara karlo kaka koi baat nhi ,
............
saba aur arif kay kehny kay baat hariya bhi beth jata hay nashta karny lekin wo saba
kay barabar may beth ta hay ,
phir sab nashta karny lag jaty hay hariya thepla leny kay liye apna hath plate ki
taraf barha ta hay jo thori dur rakhi howi thi tabhi saba kehti hay ,
saba , kya howa kaka kia chaiye ,
hariya , bahu rani wo thepla mera hath nhi pohoch raha ,
saba , ruko may deti ho ,
saba plate may sey thepla utha kay hariya ki taraf barha deti hay aur hariya thepla
lety waqt apna hath saba kay hatho pay touch kar deta hay saba normal samaj kar
ignore kardeti hay , wahi hariya apny man mey bolta hay , [ uuuffff saali kia naram
aur gori gori ungliya hay ]
hariya to koi mauka nhi chor raha tha saba ko touch karny... ka tabhi arif kay hatho sey
spoon gir jata hay dining table kay neechy ,
saba , kia howa arif ,
arif , wo yar chamcha gir gaya ,
saba , ruko may utha deti hay ,
hariya , may utha deta bahu rani ,
ye kahey kay wo apni kursi halki si peechy karky neechy jhuk jata hay tabhi uski nazar saba
kay pairo par jati hay jisey dhek kar uska man lalchaney lagta hay lekin phir wo apna hath
spoon ki taraf barha kar ussey utha leta hay lekin ussey masti sujti hay aur wo apna hath
saba kay pairo par sahela deta hay aur saba aikdam dar jati hay aur wo neechy ki taraf dhekti
hay lekin hariya seedha hojata hay aur arif ko chamcha dede ta hay ,

saba hariya ki taraf dhekti hay jiski nazar apni plate may thi aur wo sochti hay [ kia kaka ney
hath touch kia tha nhi nhi shayad galti sey hogya hoga ]
ye sab harqaty karky hariya lund karak hogya tha aur apni aukat may arha tha ,
thori der baad hariya apni kusri sey khara hojata hay tabhi saba ki nazar uski dhoti
par jaati hay jaha bara saa ubhar bana howa tha saba ye dhek kar chauk jati hay
agly hi pal hariya murkar hath dhoney chaley jata hay uskey chehry par ashleel kushi thi...
..par saba ye dhek kay soch may par jati hay aur ussey kal wala scene yaad aaney lagta hay
aur usey bohot ajeeb feel honay lagta hay ,
saba man mey , [ ye kia horha hay mujey may kesa ajeeb soch rahi ho par kaka
ka wo kitna bara lag raha tha .... nhiii phir sey ye sab soch rahi ho may ]

phir arif nashta karleta hay aur uski nazar saba pay jaati hay jo plate ki taraf dhek kar
socho may ghum thi ,
arif , kia howa saba kaha ghum ho nashta to karo ,
saba arif ki awaz sunkar socho sey bahar aati hay aur jawab deti hay ,
saba , kuch nhi kar to rahi ho nashta ,
phir sab nashta karlety hay aur tv launge ajaty hay jaha hariya phly sey hi maujood tha
hariya saba ko dhek kar aik ashleel muskan deta hay aur zaban apny honto pay pherta hay
par saba ki nazry kahi aur hi thi wo issey note nhi karti ,
hariya man mey , [ saali kia lag rahi aaj bilkul maal ...dil to chaa raha isey utha kay lajao abhi
aur kamry may le jakey patak kar pelo, ]

zareen , han aaj hamey nikalna hay ko iqbal bhai kay
kal shaadi hay unkey bety ki ,
jameel khan , arey han may to bhool hi gaya tha ,
arif , kiya aaj jana hay hamey ,
zareen , han kio kay kal shadi hay ,
saba , acha kab tak chalengy ,
zareen , shaam tak hi chalengy ,
hariya ye sab barey goor sey sun raha tha aik taraf wo mayus tha jaaney ki baat sunkar
par tabhi jameel khan hariya sey bolta hay ,
jameel khan , hariya tum bhi apny kapry ley ao ghar sey ,
hariya , kiyo bade saab ,
jameel khan , tum bhi saath chalo tumari zaroorat hay ,
hariya ye sunkar kush hojata hay ,
hariya , thik hay bade saab phir may ghar jaa kar apna
bag liya ta ho ,
jameel khan , aisa karo mujey zameeno kay paas chor kar tum kapry
leny chaley jana aur wapsi may mujey lelena ,
hariya , thik hay chalo bade saab ,
arif , may bhi saath chal raha ho ruko ,
jameel khan , thik hay ajao phir ,
phir wo teeno chaley jaaty hay saba aur zareen ghar may hi hoti hay ,

aisy hi time beet jata hay saba ki nazar ghari par jaati hay jaha 5 baj rhy thy saba
kaafi bor ho rahi thi kio kay wo roz gao ghoomny jaa rhi thi isliye ussey adat hogyi thi
tabhi zareen kitchen sey aati hay aur uski nazar saba pay jaati hay ,
zareen , kiya howa beti ,
saba , kuch nhi mummy g bor ho rhi ho ,
zareen , acha to tv dheklo ,
saba , nhi tv pay kuch bhi nhi arha acha ,
tabhi ghar ki door bell bajti hay ,
zareen , kon hay abhi ,
saba , ruko mummy g may khol deti ho door ,
phir saba door kholny chali jaati hay wo jesi hi door kholti hay saamney bhikari hota hay
bhikari , beta kuch paisy dedo subah sy bhukaa ho ,
saba , ruko baba abhi layi ,
aur saba door aisy hi chorky murjati hay aur paisy leny chali jaati hay bhikari ki nazar
saba ki matakti gand par jaati hay ,
bhikari , [ saali ab ye kon hay kahi bar inkey ghar sey paisy mangny aya ho
wo dusri thi par ye kon hay kia kamal gand hay par apni aesi kismat kaha mang kar
pet bhar raha ho yehi bari baat hay ]
tabhi saba wapis aajati hay aur us bhikari ko paisy dede ti hay aur wo paisy lekar chaley
jata hay phir saba door band karky andar aajati hay ,
zareen , dediye paisy ,
saba , han dediye ,

phir dono may baatey hoti hay shaam kay karib 7 baj gaye thy aur wo teeno bhi ajaty hay
saba dhekti hay hariya saamney sey arha tha jiskey hath may aik bag tha ,
jameel khan , may naha kar aata ho phir nikly gy ,
arif , saba may bhi naha leta ho ,
saba , thik hay ,
aur arif upar chaley jaata hay nahaney kareeb adhy ghanty baad wo sab ready thy
jaaney kay liye aur wo log ghar sey bahar aagye thy car kay paas ,
hariya driving seat par beth jata hay jameel uskey barabar may aur saba zareen aur arif
peechy beth jaaty hay phir hariya car chala deta hay ,
saba , kitny der ka rasta hay dusry gao ka ,
saba ki baat sunkar hariya foran bolta hay ,
hariya , 1 ghanty ka hay ziada dur nhi hay ,
saba , hmm ,
raat ka time tha aur andhera tha isliye hariya saba ko dhek nhi paa raha tha
phir sab apas may baatey hi kar rhy thy par hariya to bss saba kay baarey may
hi soch raha tha jissey uska lund jhatky mar raha tha ,

kareeb 1;30 ghanty baad wo log pohonch jaatey hay ,
jameel khan , chalo pohonch gaye shukar ,
phir sab car sey utar jaaty hay saba dhekti hay ghar saja howa tha lighto sey
akhir shaadi jo thi ,
phir wo log door kay paas aakar bell bajaty hay thori der baad darwaza kholta hay aur
saamney khari shaks sabko dhek kar kush hojati hay ,
nimra , salam bhai saab aur bhabhi ,
zareen , ap andar bhi ajaye ham log ,
nimra , hahaha kio nhi ,

phir sab log andar ajaty hay saamney betha howa iqbal kush hojata hay sab ko dhek
kar aur wo jameel khan aur arif sey galey milta hay aur uska beta bhi betha howa tha
jiski shaadi thi wo bhi un dono sey galey milta hay aur arif usey mubarakbad deta hay ,


wahi hariya jo saba key peechy khara howa sab tamasha dhek raha tha tabhi wo apna
hath aagey bara kar saba ki gand sey touch kardeta hay aur aagey bar jata hay iqbal
sey hath milaney ,
saba ko apni gand par hath mahsoos hota hay aur wo hariya ki taraf dhekti jo iqbal sey
hath mila raha tha par saba kuch nhi kehti aur ignore kardeti hay ......





to be continued ,,
Super update
 
🔥 Read Next Hot Story →
Discover more exclusive stories
Status
Not open for further replies.
Top